همکاران شرکت کننده در دوره پرسپکتیو با مراجعه به ltms خود می توانند دوره ثبت شده را با عنوان بهره وری در کارگاه به میزان 24 ساعت مشاهده نمایند

همکارانی که دوره برای آنها ثبت نشده ، با پیگیری انجام شده در اردیبهشت ماه این دوره برایشان ثبت می گردد.

همچنین برای برخی از همکاران با عنوان پودمان های آموزشی ثبت گردیده است .